Jäsenetuudet

Jäsenenä liitossa saat enemmän kuin pelkän työttömyyskassan jäsenenä. Liitto huolehtii asioistasi koko työssäolosi ajan.

Luottamusmies ja JHL auttaa

Jos työpaikalla menee ns. sukset ristiin ja tulee ongelmia, luottamusmiehet ja JHL:n henkilökunta auttavat selvittämään hankalia tilanteita. Liittoon kuulumaton hoitaa asiansa itse, samoin kuin pelkkään työttömyyskassaan kuuluva.

Koulutus on iso etu

Hyödynnä opintopolut luottamustehtäviin, yhdistystoimintaan ja ammattitaidon kasvattamiseen. Nauti myös virkistävistä harrastekursseista - maksutta.

Vähennyskelpoinen jäsenmaksu

Jäsenmaksun voi vähentää verotuksessa. JHL:ssä jäsenmaksu on 1 % bruttopalkasta.

Vakuutettu jäsen

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvassa. Kollektiivinen jäsenvakuutus sisältää matkustajavakuutuksen ja tapaturmavakuutuksen pysyvän haitan varalle. Liiton järjestötehtävissä ja tilaisuuksissa JHL:n jäsenet ovat vakuutettuna Liittoturvavakuutuksessa. JHL-liiton jäsensivuilla on lisää tietoa vakuutuksesta.

Lomaetuja ja alennuksia

Lomapaikat
JHL:n jäsenillä on mahdollisuus lomailla edullisesti liiton omissa lomapaikoissa. Lomapaikkojen tiedot löytyvät JHL-liiton jäsensivuilta. Kirjaudu jäsenenä omalla jäsennumerollasi ja salasanallasi.

Alennukset
Hyviä alennuksia myös hotelleista ja laivamatkoista. Lue lisää JHL-liiton jäsensivuilta.

Runsaasti muita alennuksia ja etuja

• jatkuvat alennukset bensiinistä ja dieselistä
  • vaihtuvat kampanjaedut, jotka kannattaa tarkistaa säännöllisesti jäsensivuilta
  • laivamatkoja koskevat edut
  • hotellimajoitukset halvempaan hintaan
  • alennuksia vakuutuksista
  • alennusta TSL:n kursseista, esim. atk-ajokortttikursseista
  • mahdollisuus hakea vuokra-asuntoja, sekä VVO:n että JHL:n
  • SAK:n yhteiset edut (lehtituki, kulttuuriapurahat, kampanjaedut)

Tarkemmat tiedot jäseneduista löytyvät JHL-liiton sivuilta.