Lahjoitus

Pkssk:n JHL 212 ry:n lahjoitus

Pohjois- Karjalan sairaanhoito- ja sosiaalipalvelujen kuntayhtymän JHL 212 ry. lahjoitti 60- vuotisjuhliensa johdosta saamansa onnittelurahat (1400 €) Honkalampi- keskuksen asiakkaiden virkistyskäyttöön.

Lahjoitus luovutettiin Honkalammella järjestetyssä tilaisuudessa 2.4.2014. Lahjoituksen vastaanottivat asiakas Aulis Aartokallio, työn- ja askartelunohjaaja Jaana Tarkkonen ja osastonhoitaja Tuija Heiskanen.

Lahjoituksen luovuttivat yhdistyksen puheenjohtaja Tarja Kareinen, pääluottamusmies Matti Pesonen ja hallituksen jäsen Juha Pernu.

Luovutustilaisuudessa kuultiin asiakkaan ja henkilökunnan esittämää ohjelmaa soiton, laulun ja tanssin merkeissä sekä kuultiin tilaisuutta varten tehty asiaan hyvin sopiva runoesitys. Tilaisuuden lopuksi juotiin yhdessä asiakkaiden ja henkilökunnan kanssa kahvit.

Kiitokset tilaisuuden järjestäjille!