Mökkisäännöt ja mökin varaaminen

MÖKKISÄÄNNÖT

Mökkiä vuokrataan ja avaimet luovutetaan pääsääntöisesti ainoastaan Meijän sote JHL ry. (212) jäsenille. Jäsen on vastuussa irtaimen ja kiinteistön hoidosta vuoraamansa ajan. Mökin varaus ja avaimen luovutus hoidetaan luottamusmiestoimistolta: Tikkamäki talo 8 1/krs. puh. 050 – 387 7709. Avain voidaan lähettää/palauttaa myös sisäisellä postilla.

SAUNAN, LIITERIN ja VENEEN avain säilytetään mökillä merkatussa paikassa!

Mökin varauksia ei oteta kolmea viikkoa pidemmälle ajalle! Mökin käyttövuorokausi alkaa klo. 15.00 ja päättyy klo. 14.30!

Mökkiä vuokrataan ajalla 15.6 – 15.8 vain vrk/ jäsen. Muuna aikana varaus voi olla pidempikin 2 – 5 vrk/ jäsen.

Mökin käyttömaksu on: 35 €/vrk yhdistyksen jäsenille ja 50€/vrk ulkopuolisille

Käyttömaksu maksetaan yhdistyksen tilille, avaimen luovutuksen yhteydessä saatavalla tilinumerolla. Kahta päivää ennen varausta perumatta jätetyt varaukset laskutetaan varaajalta. Avain palautetaan heti vuokra – ajan päätyttyä luottamusmiestoimistolle tai sisäisellä postilla.

Mikäli mökin vuokraajalta särkyy tai vioittuu jotain irtaimistosta tai kiinteistöstä vuokra – aikanaan, siitä on ilmoitettava välittömästi avainta palautettaessa. Vuokraajan aiheuttamasta tahallisesta vahingosta peritään korvaus.

Vastojentaitto mökin läheisyydestä on kielletty samoin pyykinpesu rannassa ja laiturilla. Naulojen lyönti, ruuvien kiinnitys rakennusten seiniin on ehdottomasti kielletty.

Mökiltä lähtiessäsi katso, että mökki, sauna, wc ja ympäristöjää siistiksi sekä saunalla on puita ja mökille jää tulitikkuja ja suolaa.

Mökillä ollessasi epäselvissä tilanteissa tai vahingon tapahduttua ota yhteyttä mökki – isäntään Pasi Hyttinen puh.  050 – 341 8132 tai 050 – 387 0734.

Meijän Sote JHL ry:n hallitus voi tehdä tarvittaessa muutoksia sääntöihin ja vuokrata mökkiä myös ulkopuolisille, mikäli jäsenten varaukset sen sallivat.

Joensuussa 8.8.2018: Meijän Sote JHL ry. (212) hallitus